Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

REGULAMIN MImir

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „www.mimir.pasaz24.pl”

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

.1 Sprzedawca – Hurtownia Farmaceutyczna MImir Marek Iwanowski z siedzibą w miejscowości 78-100 Kołobrzeg, ul: Grodzieńska 8,  posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP – 6711015186 oraz numer REGON – 320169843.
2 Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw, korzystająca ze Sklepu internetowego i dokonująca zakupów za jego pośrednictwem;
3 Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.mimir.pasaz24.pl, za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia;
4 Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
5 Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem Sklepu Internetowego;
6 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
7 Operator płatności – centrum rozliczeniowe, za pomocą którego przeprowadzane są płatności związane z Kupnem Towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
8 Regulamin – niniejszy Regulamin,

Postanowienia ogólne

1 Sprzedawca prowadzi za pomocą Sklepu Internetowego, działalność handlową poprzez sprzedaż wysyłkową.
2 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: mimir.pasaz24.pl w tym zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego,

Rejestracja i Korzystanie z Konta

1 Klient ma możliwość rejestracji w ramach Sklepu Internetowego. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie Sklepu.
2 W trakcie rejestracji Klient zobowiązany jest do podania wymaganych danych osobowych Użytkownik zobowiązany jest podać pełne i prawdziwe dane, zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi w formularzu. W przypadku późniejszej zmiany jakichkolwiek danych, Klient powinien niezwłocznie je zaktualizować.

Zawarcie umowy

1 Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe.
2 Klient może złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym w następujący sposób:
a. za pomocą strony internetowej, poprzez wybranie Towaru, dodanie go do koszyka a następnie złożenie zamówienia podając równocześnie wymagane dane osobowe oraz formę transportu i płatności. Niezbędna jest również akceptacja przez Klienta treści Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
b. poprzez przesłanie zamówienia pocztą elektroniczną na adres: kontakt@mimir-sole.pl
4.4 Sprzedawca po złożeniu zamówienia wyśle, na podany przez Klienta adres poczty e-mail, elektroniczne potwierdzenie złożonego zamówienia wraz ze wszelkimi wymaganymi przez prawo informacjami.

Wykonanie Umowy

1 Klient może dokonać zapłaty za zamówiony towar w następujący sposób:
a. przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy.
b. poprzez system zewnętrznego operatora płatności wskazany w Sklepie Internetowym (przelewy24).
2 Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony przez Klienta towar za pomocą operatora pocztowego. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 30 dni.
3 Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad.

Procedura rozpatrywania reklamacji

1 Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia jego wydania lub gdy usługa jest świadczona za pośrednictwem Sklepu Internetowego w sposób wadliwy.
2 Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Hurtownia Farmaceutyczna MImir Marek Iwanowski z siedzibą w miejscowości 78-100 Kołobrzeg, ul: Grodzieńska 8,   podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanego towaru, datę wydania towaru, datę stwierdzenia wady oraz opisując szczegółowo istotę wady. Klient na wyżej wymieniony adres dostarcza również reklamowany Towar.
3 Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

Prawo odstąpienia od umowy

1 Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. oraz Ustawy o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r., informujemy że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych Hurtownia Farmaceutyczna MImir Marek Iwanowski z siedzibą w miejscowości 78-100 Kołobrzeg, ul: Grodzieńska 8,  

2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi oraz uzyskaniu informacji proszę o kontakt na adres e-mail: kontakt@mimir-sole.pl podając jako temat wiadomości „DANE OSOBOWE”.

3. Zakres przetwarzanych przez nas danych osobowych obejmuje jedynie dane niezbędne przy realizacji umowy.

4. Dane będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem RODO oraz polskimi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych:
• w celu wystawienia Fv,
• dla celów wypełniania obowiązków podatkowych, w zakresie rachunkowości jak i sprawozdawczości finansowej,
• w celu realizacji przedmiotu zawartej pomiędzy nami umowy zakupu.

5. Pani/Pana dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od osób, których one dotyczą bądź z publicznie dostępnych źródeł (CEIDG i KRS).

6. Pani/Pana dane będą przekazywane:
• bankom w zakresie realizacji płatności,
• podmiotom związanym z ciążącymi na nas obowiązkach prawnych (np. urzędy skarbowe),
• dane osobowe będą również udostępniane organom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa.

7. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

8. Ma Pani/Pan prawo do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych oraz do ich wycofania.

9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia RODO z dnia 27.04.2016 r. oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. w spr. ochrony danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania skutkuje niemożnością zawarcia umowy i realizacji jej postanowień.

Postanowienia końcowe

1 Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu internetowego i jest powszechnie dostępny na stronie www.salcosklep.pl. Klient może go utrwalić w pamięci swojego komputera lub wydrukować. Regulamin dostępny jest w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
2 Sprzedawca dokonując zmian treści regulaminu zobowiązany jest do zamieszczenia o tym informacji na stronie internetowej Sklepu co najmniej na 7 dni przed datą wejścia w życie tych zmian. Zmiana regulaminu nie będzie wywierać skutków w stosunku do zawartych transakcji oraz transakcji będących w trakcie realizacji.
3 W sprawach nieujętych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego oraz odpowiednie przepisy innych ustaw a w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827 z poen. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013r., poz. 1422 t.j. z późn. zm.);.
4 Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, lub w związku z nimi, będą rozwiązywane w sposób polubowny. Gdyby w terminie 30 dni od powstania sporu, próby polubownego rozwiązania nie doprowadziły do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Konsument ma również prawo korzystać z oferowanej mu przez odpowiednie instytucje pomocy prawnej, w tym przez organizacje konsumenckie czy miejskich lub powiatowych rzeczników praw konsumentów. Wykaz instytucji znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (www.uokik.gov.pl)
5 Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Witryna stworzona na platformie